lördag 11 september 2010

Sitter och dricker en kopp med grönt te, det är så himla gott fast inte det som ligger i botten för det blir så starkt. Har precis plattat håret och valt dagens kläder. Det blev en svart Acne skjorta, stor stickad "krage" och plattat hår. (självklart har jag strumpbyxor till också). Så om en liten stund här ska jag åka till grebbestad och möta upp Sandra för vi ska fika. Vilket känns som en tradition såhär på hösten, för förra hösten så satt vi och fikade hela dagarna säkert en till två gånger i veckan.

Innan jag åker måste jag bestämma mig för vad jag ska handla på systembolaget, det är så himla svårt. Lätt att det blir de man alltid köper, en flaska vitt och fem cider. Men varför inte variera sig lite, och varför inte våga fråga personalen. Eller så kan jag lika väl bara lyfta telefonen och fråga Jennifer för hon jobbade där i sommras hihi.

Sköt om er,

1 kommentar:

one day you will. sa...

Fråga Steffen, han är söt haha!