onsdag 22 september 2010



Jag tror att jag knäckte nöten inatt, tack vare den dumma fullmånen som envisades med att vistas på bädden av stjärnor. Inatt får du gärna hålla dig borta, trots att du är väldigt fin och skrämmande.

Men när jag låg i sängen och vände och vred på mig så började jag tänka. För varför inte använda tiden när du ändå inte gör något vettigt? Så jag låg och skissade upp en framtid, inom handel. Affärsutvecklare tror jag är ett yrke som passar mig. Har kollat runt lite på olika sajter på internet och hittat en högskola som genomför denna utbildning. Men dock är jag inte pigg på att flytta till Lidköping, vad har jag att hämta där? Så jag ska leta på alla möjliga sidor efter en utbildning på Distans. Jag kan absolut tänka mig att vara på skolans ort några veckor per termin, men inte att bo där. Hoppas detta går att genomföra. Mamma kommer hoppa av lycka.

___________________________________


Inga kommentarer: