söndag 26 september 2010

Riktigt glad !

Stack ut på en springtur för ungefär en timma sen, och till min stora förvåning så slog jag mitt springrekord idag =D ! Är så himla glaaaad i magen, haha! Det hjälper att tänka att man är jagad av älgar, björnar, en arg kille, en mördare, någon jävligt snygg som man ska komma ikapp, eller bara tänka "Fan du borde tycka detta är skönt sara...KOM IGEN NU".

Idag var jag jagad av en älg, imorgon är jag jagad av något annat tror jag. Kanske en stor och stark jaguar. Eller en liten katt, dom är också skrämmande ibland.
Jag hoppas verkligen att jag kommer orka vara ute lika mycket när jag börjat jobba också. Annars får jag försöka komma mig i form på annat vis. Gymkort, roddmaskin, hopprep, tränings-DVDer eller något annat som fungerar. Men allra skönast är det faktiskt att vara ute i det gröna.


kisses and hugs

Inga kommentarer: