onsdag 29 september 2010

Satt precis och kollade på TV:ar. Kom överfund med det häromdagen att man borde köpa på sig lite prylar så att man slipper slänga ut sådär 50 000 på en gång, sedan när en flytt blivit aktuell. Dock fick jag en chock nu för den TV:n jag vill ha kostade 39 999:- Jag trodde inte att en TV var så sjukt dyrt, men när jag kollade lite längre ner så insåg jag att den var såklart dyrast. Men också snyggast!


______________________________________

Traskade runt på torp idag med Amanda, riktigt mysigt. Som avslut så satte vi oss på Briggen och tog varsin sallad. Men nu börjar magen kurra igen. Kanske dags att se över vad som finns i skåpen. Det tråkiga är att vi inte har något som tilltalar mig. Kanske får bli wook och kyckling. Eller något så enkelt som cornflakes och yoguhrt.

Sköt om er,

Inga kommentarer: