torsdag 2 september 2010

Nöjd med tillvaron

Idag är det en väldigt bra dag. Vaknade upp bredvid en fin vän, hade en jättemysig kväll igår, var uppe till sent men vaknade ändå utvilad. Sminket satte sig perfekt över mina runda kinder och mina händer och fötter känns mindre svullna än på länge. Dessutom har jag fått en energi i kroppen som känns nästan lite läskig, för det var längesen jag kände den känslan av att vara full av energi och nytänkande. Dessvärre vet jag vad det beror på, och det skrämmer mig. Att det är mitt 1029374645 återfall, men det glädjer mig att mina läppar inte kan sluta le åt detta mysterium.

Nu är det snart dags att åka hem, då ska jag försöka möblera mitt rum för det var över ett år sen vi gjorde något åt mitt lilla rum. Men först innan "nu" så ska jag äta en chokladboll och njuta av att det snart är helg.

Hoppas alla har det bra, för det har jag. Puss

Inga kommentarer: