söndag 23 oktober 2011

Söndag - Mys

Idag har jag haft en riktig mysdag. Bestämde mig snabbt efter att jag stått upp att jag bara skulle vara hemma och kosa mig i soffan idag. Men snart kom rastlösheten in i kroppen och jag började planera. Mitt i min sämsta period på dagen, då armar och ben kändes rastlösa så skickade Emma sms och frågade om jag var hemma. Och det var jag ju, så då kom hon över på bullar och kex :) .Kul att äntligen få till en träff med henne, det blir inte ofta alls längre. Men idag lyckades vi.

Sedan åkte jag upp till mamma och pappa för att äta söndagsmiddag, det är de bästa på hela veckan. Potatisgratäng och bacon blev det idag. Dom åt jansons frestelse och det tycker inte jag är gott så då fick jag de andra. Lyx att kunna välja haha.
När vi satt där så bestämde vi oss för att hälsa på min morbror, och där var Jessica hemma <3. Min lilla docka på 2,5 år. Så underbar är hon, och en ny docka hade hon fått som hette Ester. Going !!!

Nu sitter jag ihopkurad i soffan och dricker Fanta. Tror att jag snart ska ta en sväng på samhället, bara gå tills benen säger stopp. Ibland kommer jag ett kvarter, ibland något varv runt berget. Dessutom ska jag kolla så att en kompis har fått upp ljuset på balkongen, det är en stor sak tydligen hahaha.

Das att klunka i mig fantan och hälla upp mer chips. Skön söndag !
Puss och Kram

Inga kommentarer: