onsdag 26 oktober 2011


Har precis varit ute på en rask promenad. Gick en lite längre kvällsrunda, men hela vägen är upplyst vilket känns lyxigt. Jag tycker om mörkret på något konstigt vis, det är liksom så fridfullt. Fast inom mig så är jag allt förutom fridfull just nu. Måste åka på terapi, typ på spa! För snart spricker mitt huvud och alla mina "måsten" kväver mig.

Längtar till Januari, för då ska jag skämma bort mamma har jag tänkt. Åka på spa, bara vi två. Låta oss ha stängt två hela dagar i butiken och bara gotta oss. Hoppas att vi kan få till det!

Sitter här i soffan och luktar på min insmorda kropp, fick en bodylotion "silk" av mamma igår och den är jätteskön. Man blir faktiskt silkeslen hihi.

Nu ska jag krypa under filten och försöka fokusera på annat.
Puss o Kram

Inga kommentarer: