lördag 22 oktober 2011

Sitter och myser i soffan. Tända ljus överallt och godiset är upphällt i skålen på bordet. Snart plingar det på dörren igen och då väntas det räkfrossa med allt vad det innebär. Dock blir det en nykter kväll, måste kunna köra ifall mina flickor inte kan ta sig hem från Tanumstrand ikväll. Riktigt skönt att vakna upp pigg imorgon. Då ska jag be mamma komma ner och gå nere i Fjällbacka med mig. Kanske ska låna hennes kamera också och fota lite.

Räkor, majonnäs, aoli, vitt börd, vindruvor, chips, coca cola, fanta och smör. Det är nog allt man behöver för att kvällen ska bli perfekt. Självklart behövs det ju sällskap också och det har jag ju fixat. Linn och Filip till en början och sedan kommer antagligen Linnéa och Mattias förbi också. Då får jag äntligen ge henne min present till henne, eller ja presenterna! Det är ju faktiskt två saker :)

Nu ska jag vila lite innan gästerna kommer, 2 and a half man går på TV´n .

Sköt nu om er, Puss

Inga kommentarer: