fredag 7 oktober 2011

Nu ska jag lägga mig och sova, det ska bli så skönt. Med ett leende på läpparna kommer jag att somna och detta på grund av att jag fått lite bästis boost. Det är lyx att ha hemma en av er, mina hjärtan. Så kvällen har jag spenderat tillsammans med Jennifer. Tacos, Idol, chips och tjejsnack. En perfekt fredag, man är ju inte tjugo längre (hahaha)

Imorgon ringer klockan ganska sent vilket känns lyxigt. Och då ska jag käka frukost och sedan sätta mig i bilen och dra till Kville. Ja vad gör man i kville en lördag morgon kan man ju undra, det ska jag säga er... Man är ute och går lånpromenad med barnvagn, hund och en Sofie. Sedan vet ja inte vad ja ska göra, hoppas på att få umgås lite med mamma och pappa. <3

Sov nu så gott så hörs vi imorgon. Puss och Kram!

Sara

Inga kommentarer: