lördag 22 oktober 2011

Det blir glest mellan gångerna jag skriver, eller ibland är det så att jag kommer in i ett riktigt bra tempo och sprudlar av blogg-energi. Dock har jag fallit ner i en sån där dal som man kan tala om ibland, en dal där motivation för bloggen inte finns. Fast nu ska jag ta mig i kragen och uppdatera lite.

I veckan har jag mest jobbat, vart på kvällsmat hos Bellsan, haft middag hos mig med Jenny och bara umgåtts med fina folk :) . På kvällarna har jag försökt att röja undan så att jag skulle kunna ha en fartfylld helg utan dåligt samvete. (Mina möbler kräver kärlek) .

Så igår efter att jag slutade jobbet så åkte jag hem i racerfart och hoppade in i duschen. För effektivitetens skull så ringde jag alla tusen samtal i bilen på väg hem. Duschade, fixade mig, fläkte ner en klänning, tvättade av skorna och slängde ner drickan i en påse. Tre minuter innan skjutsen stod utanför dörren så ringde hemtelefonen och då var de mamma som berättade att dom hade mina vitrinskåp hos sig. Så en date med dom fr det blir idag. Men åter till gårdagen. När jag var färdig så åkte jag och Linnéa bort till Joel och började dricka så smått. Skjutsades in av Bellsan till Ida i Uddevalla och där började den riktigt festen. Vilken kväll, jätterolig och lagom lång :) . Stapplade in genom dörren klockan 4 och somnade ifrån min smörgås på spisen. (Nej jag hade inte startat spisen).



Vaknade imorse av sms från Linn, att vi skulle gå ut på Skafferiet och luncha vid 13. Så jag låg och drog mig riktigt länge idag faktiskt. Plockade ordning lite och satte på mig en mörk outfit ! Tog vägen om återvinningen också :) . När vi var nere i centrum så gick vi även bort till fiskaffären och köpte oss lite räkor (läs mycket räkor) som vi ska gotta oss med ikväll :) .

Imorgon ska jag på Bio med Bellsan, myspys på hög nivå. Tänk om jag kanske bjuder med någon mer.

Som sagt, detta är verkligen en aktiv helg men så fruktansvärt rolig. Sitter här med ett leende på läpparna och bara njuter. Snart ringer det på dörren och då är det mamma och pappa som är här med vitrinskåpet och alla mina Göbel-katter. Äntligen !!! Ska krama lite extra på dom hihi.

Sköt nu om er och ha en perfekt helg ni också. Puss och Kram

Inga kommentarer: