onsdag 12 oktober 2011

Sitter och kollar på Bonde söker fru, det är ju ett så himla fint program egentligen. Undra hur nervösa dom är precis innan tjejerna/killarna kommer till gården. Och undra om någon någonsin har blivit kär i Linda (programledaren) istället för i någon som är på deras gård? Lite jobbigt situation faktiskt.

När jag kom hem från jobbet idag så blev jag rastlös efter att ha klickat hem lite snygga kläder från en sida på internet. Så då tog jag på mig springskorna och stack ut på samhället. Kollade in i fönster på butiker, kollade efter ett grönt hus och tog en sväng runt vid skolan. Fick riktigt nostalgi känsla i kroppen. Tänk alla gånger vi kört ryska posten bakom gympasalen, eller pussjage uppe i skogen. Alla gånger då kompisarna tvingade mig att vara med på fotboll (!!!) eller alla gånger då man "köat" in till cykelförrådet för att få den bästa cykeln. Tänk vad mysigt det var.



Ha nu en fin kväll, jag ska äta morötter och njuta av mina doftljus. Harmoni

Inga kommentarer: