tisdag 11 oktober 2011

Sitter och funderar över hur jag ska inreda den långa väggen i lägenheten. Det är så himla svårt, för jag vill ha det personligt och ändå funktionellt. Funderar på att sätta upp tavellister och på de viset kunna variera det väldigt enkelt och snyggt. Ramar i olika storlekar och modeller. Är även sugen på att ha en stor tavla stående på ett staffli, dock blir det svårt då jag ställt min lampa borta i hörnet. Tankarna snurrar och jag försöker få ner tankar till verklighet.

Hade jag haft ett rum till så vet jag precis hur jag hade inrett det. Mycket tyg, vitt och ett mjukt intryck. En stor tavla över sängen och en TV på väggen mitt emot sängen. Nu längtar jag redan efter nästa projekt.



Tavlorna kommer från Mio möbler :)

1 kommentar:

Linnéa sa...

jg har börjat blogga igen, hihihi