måndag 10 oktober 2011

Har parkerat mig i soffan idag, jag hör hur vinden viner på utsidan och mitt kaffe i chilli-kaffebryggaren puttrar. Jag känner en stämning, men mitt huvud dunkar så högt.
När klockan ringde i morse så kände jag hur tungt mitt huvud var, jag var inte alls motiverad till att kliva upp. Men ju längre jag låg och drog mig i sängen så kände jag mig mer och mer motiverad. Så efter en kvart skulle jag kliva upp och äta frukost. Då förstod jag att feber var ett faktum och att huvudet bultade mer än normalt.

Ett samtal till jobbet fick de bli, och där möttes jag som vanligt av fina ord. Så med gott samvete så kröp jag ner i sängen igen. Och vaknade av att jag ville se på "efter 10" med Blondinbella och Miloue .

Nu ska jag slänga in en plåt kanelbullar tror jag, det är man värd när man är sjuk.

Sköt om er, Puss

Inga kommentarer: