måndag 11 juli 2011

Sommaren 2011

Detta skulle bli den bästa sommaren ever, precis så som man alltid säger. Som det känns nu så är det inte en bra sommar alls, vi alla har ett eller flera problem som vi tillsammans vill lösa. Solen skiner inte så mycket som vi önskar, jobbet är inte lika skoj som jag mindes de förra sommaren, John är inte vid livet - han som skulle bli mitt största energi knippe, jag ser inga snygga sommargäster och jag har ingen roadtrip inbokad. Va fan är det som händer, varför ser jag allt så bittert. Ge mig lite lycka, lite kärlek och lite brun hud så kommer jag på banan igen.

Jag önskar mig mer; Berg häng vid havet, nattbad, salta kyssar, brunbrända kroppar, jordgubbar med grädde och socker, energi till att träna, att mina älskade vänner var sugna på galenskap, en sommar flirt och att kvällarna inte innebar att man skulle gå och lägga sig.

Jag älskar mina vänner dom är bäst!

Inga kommentarer: