fredag 22 juli 2011

Sitter iklädd myskläder och kollar på TV ute i vårt TV-rum. Så mysigt att vara hemma ensam, jag riktigt njuter. Jag kan ha på högsta volym utan att någon störs, jag kan äta hur många glassar jag vill, chokladen bredvid mig är bara min och jag känner mig som sju år igen då jag har en tablettask med tuttifrutti . Det hade jag alltid med i min lördagsgodis-påse när jag var liten :)

Kom precis på att jag aldrig sitter hemma en hel kväll, inte utan att i alla fall ha en kompis här. Så jag måste öva på att kunna sysselsätta mig. Som sällskap köpte jag med mig två magazin och så har jag sparat mig från att kolla igenom H&M's nya katalog. Hoppas att de kan vara ett lagom bra sällskap ikväll bara.

Dags att öppna första magazinet och bläddra lite, efter de ska jag nog ta ett bad. Vad är de som sker, jag hatar ju att bada....jaja :)

Sköt om er, Kram

Inga kommentarer: