torsdag 28 juli 2011


Idag fick jag hem ett paket med kläder från Chicy, och jag blev helnöjd med den svarta klänningen. Det var även en virkad beige väst med skickad och den var hur fin som helst den också. Det jag gillade mest med klänningen var ryggen, det var lite öppen rygg kan man säga. Ska se om jag hittar bild, annars får jag ta en när jag inviger den :).

Skönt när de dimper ner lyckopåsar sådär någon gång ibland. Det gör en vardag lite roligare, enligt mig haha.

Nu håller jag på och tinar revben som jag sedan ska marinera och slänga på grillen. Till detta serveras en grekisk sallad och potatissallad. Så himla gott ska det bli, tror jag ska slå på stort och duka med fin-porslinet faktiskt. Jag älskar att överraska och uppmuntra mina nära <3

Det blev några timmars solning idag också och sedan läsning nere i hängmattan, men helt plötsligt kom de några fina småsmå regndroppar så då gick jag in och storstädade flick-rummet och även toan som jag och pappa delar på. Skönt att äntligen fått tummen ur!

Dags att vända på revbenen, Puss.

Inga kommentarer: