torsdag 28 juli 2011

Hej alla solstrålar :)
Nu ligger jag ute på min altan och solar ryggen, framsidan ska jag helst undvika sol mot idag tror jag. Ansiktet stramar och bränner lite, så de får vila idag :).

Hoppas att ni hade en lika bra dag som mig igår. Jag började med att åka ner till Hamburgsund där sol och bad väntade ute på Hamburgö. Vi handlade med oss fika och tog vårt pick och pack och begav oss upp i bergen. Där låg vi i flera timmar, sola,bada, sola, bada, sola... Så mysigt :)
Sedan på kvällen åkte jag till Jennifer och drack vin samt åt dillchips, så mysigt. Snacka om att jag hade en riktigt härlig dag verkligen. Jag äskar sommaren.


Fick precis ett roligt samtal, flummigt, fnittrigt och intressant haha.

Nu ska jag försöka smörja in mig på ryggen (andra gången i Sverige jag gör det tror jag...) . Sköt om er nu och ta vara på allt detta underbara som sommaren har att ge.

Puss & Kram

Inga kommentarer: