tisdag 12 juli 2011

Har haft en så mysig kväll hemma hos min snuttebulle Jennifer. Vi satt ute på deras upphöjda uteplats, hörde hur hennes syster med kompisar fnissade, vi njöt av att det inte var några myggor och te'et smakade så himla gott tillsammans med världens bästa sällskap. Det var precis en sån här kväll jag behövde, eller som vi behövde. För det är såna här kvällar som vi verkligen öppnar upp oss totalt och bara spottar ut allt vi tänkt på. Det är så härligt när man åker hem igen med ett leende lika stort som hela bilrutan (typ) ... Dessutom plockade jag upp en fnittrig mamma på vägen hem, hon hade vart och tagit några glas vin samt trerätters middag på Lilla B i fjällbacka.

Ikväll kommer jag somna gott, ska nog avsluta kvällen med att skicka ett god natt sms till någon som står mig nära - utan att hen inte vet om det.

Sov så gott mina änglar, ni är underbara

Inga kommentarer: