tisdag 12 juli 2011

Sitter iklädd min stora tröja som jag snott från en före detta. Jag älskar hur skrymmande den är och hur den låter mig försvinna för en stund. Håret är uppsatt slarvigt mitt på huvudroten och ögonen känns som små kines-sträck.

Har precis ätit frukost, som förövrigt är det äckligaste jag vet i matväg. Längtar alltid till nästa mål, för jag kan inte bli mätt på flingor och yoghurt tillexempel. Hade det inte varit för mina mediciner så hade jag antagligen inte ens ätit frulle.

Nu ska jag snart gå ner och bädda sängen, ta på mig bikini och sedan ge mig ut i mitt grönsaksland. För där behövs det gallras, jag hinner ändå inte göra något annat vettigt idag innan jobbet. börjar visserligen klockan 15 men jag gillar inte att stressa som ni vet, så då är det lika bra att hålla sig hemma :)

Förresten, jag har ett nytt projekt - Bli brunast av alla. Det går inte så jävla bra, för jag är blekare än någonsin och jag har blivit för rastlös för att sola.

Ha en fin dag, puss o kram

Inga kommentarer: