lördag 23 juli 2011

Ledig lördag !


Blev överlycklig igår kväll när mamma och pappa kom hem, dels för att jag var lite rädd och dels för att dom hade fått med sig nykokt kräfta hem från min moster. Det gjorde hela min dag, så jag gick och la mig i sängen för att sova så det snart kunde bli 14.00 dagen efter (idag). Dessvärre blev det inte att sova fören 2, då älskade Jenny ringde. Fast bara tiden gick fort så var jag nöjd, och det gjorde den såklart.

Nu sitter jag och riktigt väntar, jag och pappa har förberett allt. Åkte en kustrunda på morgonen för att kolla vad som skedde, regnet öste ju ner så de va ingen idé att tänka tanken på att hitta på något utomhus. Annars gillar jag att klippa gräs på kapp och spela badminton haha. Men i alla fall, det blev en sväng och sista destinationen var Fjällbacka, där jag köpte Aoli och räk/kräft sallad :) .

Nu är det bara en timma och tio minuter kvar, förresten så börjar det bli dags att hoppa in i duschen. Så jag är beredd när kompisarna kommer hem från crossbanan samt vissa slutar jobba för då hoppas jag att vi ska på afterbeachen. Solen spricker igenom, det ser ljust ut.

Ha en fin lördag, min känns toppen. Ledig, lite sol, värme, kräftor, kall cider, nyduschad och fina vänner. Check

Puss o Kram

Inga kommentarer: