onsdag 20 juli 2011


Idag slog det mig att det är slutet på Juli redan, jag har blivit så datumblind och veckovill. Jag tänker allt i "då, nu, imorgon..." Men jag undrar om detta har varit en bra sommar eller inte, ja tror att den har vart både bra och dålig. Mest bra såklart :)

Sitter nu och kollar på när Tina lagar sommarmat i olika skärgårdar, och blev dödligt sugen på Hummer, kräftor, krabba och räkor. Jag älskar verkligen skaldjur. Så nu i veckan ska jag bjuda familjen på någon form av skaldjur, antagligen några kräftor och räkor :)

Nu börjar det ta på mina nio dagar i rad med jobb, och det känns underbart. Det är bara imorgon och fredag kvar sen ledig två dagar .. DET SKA BLI UNDERBART !!!
nog för att det är kul att jobba, men det är ju helt underbart att vara ledig haha.

Dags att kolla vidare på TV, puss o kram

Inga kommentarer: