fredag 21 augusti 2009

Utgång

Hej bloggen!
Sitter nu med datorn i knät och kollar på kanal 4. Jätteroligt program, älskar svenska buskisar! Har hört att en del folk ska ut och slira i Grebbestad ikväll. Önskade att jag kunde ha en av mina få lediga helger, just denna helgen men det fick jag inte. Efter Augusti kommer jag vara ledig varje helg det kommer kännas underbart, med tanke på att man då kommer kunna gå ut och vara social igen! Det är roligt att dansa tills svetten rinner och dricka drikar tills kontanterna är slut och kontokortet varit aktivt i ett antal timmar.

Längtar väldigt mycket tills alla tankar och funderingar fått sina svar. Jag älskar känsan av att veta hur allting ligger till och veta att allting är som jag tror :)

Hoppas alla får en underbar kväll ikväll, själv ska jag dricka coca cola och äta chips. Är man inte ute och dansar så är man värd att unna sig lite gotteri.
Imorgon blir det jobb 8,45-17. Blir nog kanske utgång imorgon efter jobbet åå kom precis på att det går för jag är ledig på söndag! UNDERBART, vilka vill med?

Ha det bäst nu, drick lite för mig ikväll. Kramar från Sara <3

Inga kommentarer: