söndag 23 augusti 2009

:)

Utgången igår blev lyckad och det var mycket folk på krogarna. Jag ramlade raklång på dansgolvet några gånger, välte ett bord med massa alkohol på samt trampade snett mest hela tiden. Men förutom dom sakerna så var det underbart att vara ute i dimman igen. Kändes skönt att inte behöva tänka på de där sakerna som hela tiden snurrar i huvudet på mig annars.

Kom hem inatt, somnade med sminket och oborstade tänder. I morse när jag vaknade hade jag ångest över tanken på hur fan jag såg ut. Gick och gjorde mig iordning, la mig i sängen igen och somnade om. Vaknade 13.40 det tyckte jag var lagom.

Har haft en mycket lugn dag, vilket var väldigt behövligt efter en så vild utgång hihi. Träffade folk som jag inte träffat på länge och det var kanonroligt att få bjuda Amanda på drink och gå drink av Linnéa haha. Det första Linnéa gjorde var nämnligen att hälla ut min nyinköpte P2. Jag bugade och bockade när hon så sött kom tillbaka med en ny. Ibland har man tur i oturen så att säga. Det hände något jättekonstigt igår, helt plötsligt kände jag mig tät som tusan och fick för mig att bjuda alla på dricka hela tiden. Eller nej, inte alla såklart men många. Fick lagt in snällaSara tricket på D.s storebror också hahaha. Oftast så är det roligt att bli bjuden, men jag tycker det är roligare att bjuda. Responsen från D när jag berättade att jag bjudit brodern på öl var, "sedär" tror inte det va så uppskattat.

Nu ska jag ta alvedon och ett glas med vatten. Sedan ska jag krypa ner i sängen i hopp om att någon annan ligger där tätt tätt intill mig inatt. Jag vet det är bara en dröm. För han är sjuk och trött. Hatar sånt!

Sköt om er sötnosar. <3

2 kommentarer:

Linnéa sa...

faan va jag var klantig. hahaha! de va jättekul att träffa dig... och att välta ut din drink ;)

danielsson sa...

Haha, att du välte ut min drink var bäst ;)! Nej men de va roligt att ses igen, ÄNTLIGEN!!!