tisdag 18 augusti 2009

Hejdå Johanna

Kom nyligen hem får Johanna, vi pratade, skrattade, var seiösa och åt mat. Vi gick även till Bilisten och hämtade ut ett efterlängtat paket från H&M till mig. Gaad, jag älskar klänningen men dock inte när jag har den på mig. Jävla pattar som alltid är ivägen. Ska förminska dom någon gång i mitt liv, kan man träna dom så dom blir mindre? ååååå hahaha nu e jag lite arg asssså!

Har precis fixat så jag har routern kopplad till datorn, så nu har jag äntligen fått snabbt internet på min dator. Nu är jag lycklig som få hihi. Känns ballt att liksom sitta vart som hellst och surfa, jag vet att alla har gjort det i alla tider typ men INTE JAG!!!

På torsdag åker Johanna till Kreta i 1 vecka med sin älskling, jag är avis. Vill också åka iväg med en jag är kär i. Vad mysigt. Dricka bärsh, äta mat, pussas, se på solnedgången, mysa och bara ha det allmänt underbart! Hoppas hon får en dunderbra vecka tillsamans med sin Jesper <3.

Ha det underbart mina älskade vänner, ni är guld <3

2 kommentarer:

one day you will. sa...

Haha, älska stavningen på bärsH ;)

danielsson sa...

Du älskar mig, ingenting annat haha