måndag 31 augusti 2009

Sköt om er

Sitter hemma i TVrummet och kollar på discovery. Det är nog värdens bästa kanal, jag älskar att kolla på Farlig fångst och när dom ska ut och ånga vilda djur, så som skallerormar eller vildsvin. Ibland drömmer jag om att ha ett sånt där jobb då det man gör är livsavgörande. Så som att vara ambulansförare eller brandman. Läste en artikel i Strömstads tidningen i sommras, där dom skrev att det behövdes fler kvinnor till brandstationerna runt om i landet. Tror nog jag ska söka det, om några år. Måste bara träna lite hihi,

Idag blir det till att åka och träna med Johanna, Cassandra och Millan :). Roligt att komma igång, gjorde ett försök för några månaders sen inne i Uddevalla. Hur länge funkade det Jennifer? Max en månad haha. Det är ju så, om man inte är riktigt manad så sätter man inte av tid för det. Nu är det enklare, när man har bil att ta sig dit med samt mer tid :). Detta kommer bli bra,hoppas jag.

Helgen var lugn, skulle vart på kalas hemma hos Jenny på jobbet men glömde allting hemma så dt blev till att åka hem efter jobbet istället för en galen utekväll. På kvällen åkte jag till Johanna och myste med henne och Cassandra. Efter några timmar åkte vi med varsin bil ner till Grebbestad och kollade till utelivet lite. Det var en del folk ute, men det kändes som det va mycket undre. Dessutom fick jag visa lägg på två av två krogar, vad händer med dagens samhälle? Jag hade inget smink och converse är det svaret på varför jag fick visa eller? För när jag är där för att festa och är iordninggjord så behöver jag aldrig visa. haha, skumt!!

fjärde dagen idag, jag avlider snart av tanken. ibland undrar jag hur det går till.

Inga kommentarer: