torsdag 13 augusti 2009

:)

Det blir ingen resa till Stockholm på Måndag.
Sandra fick ett erbjudande om att åka till Cypern redan imorgon, jag sa "TA DEN DET HADE JAG GJORT!!!" Är avis, jag hade följt med om det inte vore för jobbet. Stockholm finns kvar till en annan helg. Hoppas hon får en underbar vecka tillsammans med hennes vänner :).

Föresten fick lönen idag, ibland har man alldeles för höga förväntningar. Hoppades på mer!

Timmarna gick snabbt idag och nu är det redan kväll. Måste kontakta Johanna angående utgången idag, jag bangar. Mina ögon stänger sig och jag känner att jag har en del att göra här hemma så jag varken hinner eller kan inte. Nu har väl ändå alla badisar åkt hem, det borde dom ha gjort. I affären är det bara Norskar och engelsmän nästan. Såklart är det många Strömstadsbor också men inte så mycket badisfolk känns det som.

Sköt om er. Kram

Inga kommentarer: