tisdag 16 augusti 2011

Tisdag

Idag går tiden långsamt och jag längtar efter att magen ska börja kurra. Har precis städat färdigt och skrivit inventeringslistor. Vad ska jag göra nu då? Ta hand om kunderna, ja det är klart att jag ska göra. Men det är fint väder så jag hoppas att dom som inte jobbar, ligger ute på en holme och solar. Det är precis så det verkar också. Riktigt lugnt.

Funderar på att göra om lite i en hylla som jag tycker borde göras om, men jag får höra med chefen först. För det är inte roligt att göra om och sedan få göra tillbaka till ursprungsläget igen.

Igår kväll var jag bara hemma och slappade, kände mig inte helt pigg. Men efter tre timmar så blev jag rastlös och det sprätte i benen på mig. För att inte gå upp i varv så passade jag på att nyttja min energi och städade ur gamla lådor. Va mycket skit man samlar på sig!!!! Slängde kanske 20 läppglans, tre kortlekar, papper, godis, nyckelringar...you name it !

_____________________________________
Kram

Inga kommentarer: