måndag 15 augusti 2011



Jag borde egentligen ha berättat om fredagen, men det glömde jag helt bort. Då var jag i alla fall i full gång och planerade hela lördagen. Hämtade upp Jenny på vägen upp till Bullaren då vi skulle lämna cyklarna. Upp dit bar de och där hälsade vi på våra vänner i husvagnen. Sedan åkte vi hem till mig och packade, och sist stoppade vi hos Jenny igen och där parkerade vi oss ute på altanen med en flaska vin och några cider. Riktigt skön kväll med andra ord. Vi taggade för lördagen, och vi kom såklart i säng sent. Men det gjorde inget, för dagen efter var vi ändå pigga och glada.

Så brun är Jenny efter en sommar på Resia, de verkar som att man ska passa sig för att bli en datanörd där man säljer resor.

Klockan 6 ringde klockan på lördagen och Jenny fick dra mig upp ur sängen för jag drömde så mysigt så jag ville inte vakna haha. Jag drömde om massa frukter och något mer som jag inte ens minns nu haha. Knasigt var det i alla fall.

Jenny på lördagen, pigg som aldrig förr.

___________________________________
KRAM

Inga kommentarer: