lördag 20 augusti 2011

Drömmer lite

Fick ett ryck, kollar resor och är nära på att trycka "boka resa". Jag önskade att jag kunde bjuda med en nära vän, på en överraskningsresa. Tyvärr finns det inte riktigt utrymme för det just nu, och tiden vart ska vi få den ifrån?

Jag tror att jag ska övertala Jenny om att vi ska åka till ett spa-hotell som ligger i Värmland. Åka dit och få massage, äta gott, strosa i stan och träna på gymmet. Det låter lite som en dröm och det räcker med en helg. Tänk vad underbart, att bara få allt serverat på ett silverfat.



Just nu nöjer jag mig ett tag med att jag och min fina mamma ska åka till Stockholm helgen 3-4 Septeber. Det ska bli riktigt roligt, gå på mässa och bara strosa. Vi kommer stressa en del, men hoppas ändå få lov att hinna njuta lite. På kvällen vill jag gå promenad i närliggande område och kolla in vad som erbjuds. Vi ska bo mitt i stan vad jag har förstått det som, ska kolla upp vad hotellet heter.

Nu ringer den femte för idag som är på Vallåkra, dom ringer bara för att jävlas med mig. För dom vet hur gärna jag hade varit där. SÅ ROLIGT hade det varit, men nej denna gången kunde jag inte åka med. Tråkigt som skam faktiskt.

Ha en fin lördag så hörs vi. Kram


Inga kommentarer: