måndag 15 augusti 2011

Nu har jag precis kommit hem från min första dag på mammas affär. Det gick såklart riktigt bra och kunderna var goa och rara som kom in. Jag gillar när en kund kommer in och man känner känslan av att dom litar på en, trotts att man är ung och ovan. Extra mycket kärlek till er där ute.

Helgen bestod av kalas och cykling, jag ska inte sticka under stol med att det var riktigt jobbigt!! Fast jag tror nog ändå att jag kommer ge mig på det nästa år igen, hoppas att någon vill haka på hihi. Fast då ska jag träna mer, inte bara tre gånger innan. För jag kände att det var träningen som hade blivit bortprioriterad.
Jag tog mig igenom skiten och jag fick ett nyckelband runt halsen. Stolt som en tupp haha!
Sedan dansade jag kvällen/natten lång och tillslut somnade jag i en husvagn tillsammans med en vän.

Ska slänga upp lite bilder här på bloggen från cyklingen tänkte jag, så att ni kan få en inblick över hur det såg ut. Dessutom måste jag visa upp vilka ekipage två "grupper" hade byggt ihop. Det är helt galet vilket jobb dom måste lagt ner. Ett skäpp var det och en hjullastare med hydralisk skopa !! Helt galna är dom där killarna, och väldigt duktiga såklart. Skäppet vägde dryga 600kg, där snackar vi mjölksyra i benen haha!

Sköt om er nu och njut av sista sommartiden. Sommaren är kort, det mesta regnar bort!!



Inga kommentarer: