tisdag 9 augusti 2011

Dags för kvällsmat i Grebbestad

Hej :)
Nu har har jag precis vaknat till liv här efter en timmas vila efter jobbet. Jag tycker det är så skönt att "halle" mig en stund när jag kommer hem. Det är faktiskt ansträngande att jobba och vara trevlig och kundvänlig hela dagen. Trotts att de inte är många timmar, men det spelar ingen roll.

Har precis plattat till håret, och tagit bort jobbsminket för att senare kladda på nytt igen. Det där är en fix idé jag har, att jag alltid måste lägga en ny sminkning innan jag gör "nästa" sak på dagen. Kan inte heller somna om jag har maskara på fransarna.
Kom precis på vad jag ska ha på mig ikväll, hoppas bara inte att det är för kallt för shorts. För då skiter sig hela saken. Valde i alla fall en svart jumpsuit som jag har, ett brunt skärp i midjan samt en virkat väst. Det kändes snyggt, och lagom uppklätt för en middag i Grebbestad.

Det börjar bli dags att fixa det sista. Och kanske bädda sängen(??)... För hur skoj är det att komma hem till ett stökigt rum? Nej inte jätte, visste väl att ni skulle tänka samma som jag haha.

Ha en fin kväll, det ska jag ha. Undra om de blir ett glas vin kanske, får lura på detta.

Kramkalas

Inga kommentarer: