söndag 21 augusti 2011

Hej :) !
Har idag spenderat dagen tillsammans med mamma och pappa. Först gick vi ut på en svamptur uppe i skogarna här omkring och sedan hoppade vi raskt in i duschen. Fixade iordning oss lite och pep iväg med bilen till Mamma o pappas kompisar. Där fikade vi och snackade skiiiiiiit (eller vad man nu säger) ..

Efter besöker hos Cissi och Robert åkte vi vidare ut till Lysekil och åt kinamat. Det var en besvikelse, vi ville minnas den restaurangen som en bra men där misstog vi oss. Köttet var fläskigt och riset var torrt. Efterrätten var okej.

Nu sitter jag ihärdigt och väntar på att folk ska komma hem från Vallåkra. Men i min väntan åker jag ner till Isabelle och spenderar kvällen. Kanske blir till att ta en liten promenad, vi får se .. bara det inte regnar allt för mkt. Vilket det gör nu. Så jag och mina Hunter stövlar ska snart ta oss en tur. Hon skulle bara fixa några saker :)

Ha en fin fortsatt söndag. Kram

Inga kommentarer: