tisdag 16 augusti 2011

I Söndags hade jag en sån där perfekt dag. Jag vaknade och var lite seg och stel. Åkte hem till Jenny och sedan vidare ner till Hamburgsund. Där parkerade jag mig i soffan. Sedan kom det ännu en kompis dit och då började Söndagens höjdpunkt!! Vi spelade Supermario Wii i fyra och en halv timma, tillslut var vi faktiskt riktigt bra. Det roliga var att jag var så jävla sur för att jag inte klarade vissa banor. Kastade saker runt mig (inte på någon såklart) och skrek mer eller mindre rakt ut att Mario var sämst.. Killarna skrattade och jag fokuserade ;) ...
Så nu har jag planerat att åka in och köpa ett likadant spel + wii . Men så när jag gick in och kollade lagerstatus så var spelet slut, och det var jag inte så himla glad över. Så nu måste jag kolla vart de finns, ringa dit och sedan be dem skicka över de till Uddevalla eller Nordby. Vad krångligt allt ska vara. Fast jag tror att det är värt de i slutändan haha. Eller?

Inga kommentarer: