måndag 8 augusti 2011



God kväll raringar.
Nu sitter jag nyduschad och fräsch igen. Och ack vad trött i benen jag är, skön känsla.
När jag kom hem så stod det nygrillad kyckling, currysås och potatis på bordet. Älskar att komma hem till ett middagsbord fullt av god sommarmat :) . När vi hade ätit upp och gottat oss så tog jag på mig träningskläderna och satte mig på cykeln. Det gick riktigt lätt idag, fick upp tempot en del och klarade cykla de första 7 kilometerna på trögaste växeln. På vägen hem fick jag dock växla ner några steg, då låren sved haha. Ungefär 1,3 blev det idag och det känns SKÖNT!!

Imorgon är det jobb igen, 7,30-14 riktigt skön tid. Och efter de tror jag att jag ska tvinga med pappa och kolla på bil i Dingle. Och på kvällen blir det till att äta middag på Harrys i Lysekil tillsammans med Jenny :). Vi har pratat på de hela sommaren, men det har ju såklart inte blivit av. Så imorgon hoppas vi på sol och en härlig lugn kväll. En sån där perfekt sommarkväll ni vet.

Ha det bäst, Kram

Inga kommentarer: