torsdag 26 november 2009

motivation tack

Jag förstår inte vart min motivation och min nyfikenhet har tagit vägen. Antagligen är det höstmörkret som stulit den samt bevarat den på ett mycket bra ställe så jag inte hittar den förens till våren igen. Det är dagar som denna, som jag faktiskt önska att jag var en orm så jag kunde gå i idee och sedan komma tillbaka till verkligheten när det är solsken och gröna löv på träden.

Idag hade jag bestämt med Sandra att vi skulle åka och ta en snabb lunch innan jag sedan i min gråa lilla bil skulle åka till Tanum och passa dom små skatterna. Istället är jag jätteseg, nyduschad och helt matt. Tiden rinner iväg och det blir antagligen inte någon lunch, fan! I förrgår hade jag ju motivation, då såg jag på livet med nyfikna ögon. Snälla, hur jävla svårt kan det vara?

Inatt har jag sovit som en stock, som vanligt haha! För fjärde dagen i rad har jag sovit 12 timmar och jag antar att det är därför jag är så trött och hängig. För mamma säger att man blir trött av att sova för mycket, och mammor har ju alltid rätt (???).
Men denna helgen vet jag att det inte kommer bli mycket sömn, så jag kanske är pigg på måndag igen då, fan detta känns inte realistiskt för fem öre men vem vet.

Idag: Passa barnen
Fredag: Jobba på Konsum 13-23
Lördag: Jobba i Göteborg 8,30-16
Söndag: Friii som en fågel och förhoppningsvis upptagen av att umgås med Linnéa :).

Nu måste jag äta innan min mage vrider sig ut och in, hahaha tänk om magen skulle göra det. Så man har massa kött och blod på utsidan av magen shit vad scary. Undra egentligen hur det ser ut där inne. hu, läskigt!

Dags att ta tag i torsdagen och göra något vettigt av den,
Ha en fin dag sötnosar. Puss

1 kommentar:

one day you will. sa...

jobb i gbg? vad har du for jobb dar?
8 dagar kvar nuuu!

<3<333333333