tisdag 10 november 2009

:)

Sitter på mitt rum och gör läxa, hade min första skoldag idag på 5 veckor. Försöker förstå mig på detta med bokföring, dock går det inte så bra. Massa siffror hit och dit. Men hoppas att Ola kan hjälpa mig imorgon. åå imorn ska jag ha lektion med Martin, alltid skoj för då kan jag reeeetas för att han är trött och jag är pigg.

Ungefär såhär glad är jag just nu:


Hoppas att dessa två veckor går långsamt, för sen efter dom två veckorna så är jag helt sysslolös och inkomstlös. Kommer jobba litelite hos mamma och sedan passa dom söta barnen såklart men annars ingenting. Så om någon vill att jag börjar jobba hos er så hör bara av er. Jag arbetar som bäst på kvällen, eller tidig morgon. (tro det eller ej). Shiit idag är det en pirrig dag, Sandra fick mig att börja tänka på en så knasig sak.. aaah ni får väl se vad som händer och sker. Jag dör av tanken, lite i alla fall hahahahaha.

Dags att återgå till pluggandet, eller nej ärligt så ska jag faktiskt sätta mig lite till på facebook det är ju så himla "roligt" där.

sen ska jag återgå till alla.........

Ta hand om er <3

Inga kommentarer: