fredag 27 november 2009

Fredag

God morgon!
Idag känner jag mig mer motiverad till livet, jag tror bara att jag råkade hamna i en svacka igår. Efter att jag gjort nytta i sju timmar så kände jag mig som en bättre människa och faktiskt nödvändig här på jorden. Hoppas att ni också hade en bra kväll :). Efter att jag jobbat klart igår så åkte jag en sväng till Sandra, där var även Sofie. För plötsligt när jag var några hus från henne så upptäckte jag vilken saknad jag hade,

I morgonens stund sitter jag nu och skriver samt lyssnar på youtube länkar som folk lägger upp på sina bloggar. Samtidigt som jag dricker en chokladdrink och ett stort glas med vatten till. Måste få i mig massa energi nu, för om exakt en timma ska jag åka till Strömstad och sitta i kassan. Arbetar 13-23, vilket mosterpass. Moneymoneymoney. Nästa månad ska jag nog köpa något slags TV-spel och en jättesköntfilt så jag har något att göra när bistra och trista januari/februari har kommit. Jag måste ha något att göra då, haha förutom att bygga snögubbar och göra snöänglar då förstås.

Jag tror jag vet vad min energi kommer från idag, det är för att Jennifer skickade och påminde mig imorse att om 10 dagar kommer hon hem igen. Hon berättade jättekort om en fest dom hade igår och att hon hade sjukt mycket att berätta. Tyvärr blev jag så nyfiken så jag var tvungen att be henne berätta småsmå detaljer, som god vän gjorde hon det också.. det värsta är bara det att du kan jag ju fan inte bärga mig från att veta resten haha. Thailand verkar vara ett land där massa knasigheter händer. Så som elefantridning, stranddanser samt konstiga nattdiscoteks personal. Jag kan fan inte bärga mig från att höra alla historier.

Plattahåret, sminka mig, ta på mig bekväma byxor, bra skor och slänga på mig min tjocka sköna Konsum tröja är vad jag ska ägna mig åt nu min resterande timma som jag har kvar här hemma. Ps: Jag är jättenervös inför alla PLU koder, tänk om jag har glömt alla. Jag ska nog skriva en liten fusklapp. Ds.

Take Care, Sara

Inga kommentarer: