onsdag 25 november 2009

Jag längtar,

Jag längtar så himla mycket tills jag flyttat hemifrån och har mitt eget boende. Då ska jag ha fondväggar, skön soffa med sån liggdel på samt massa fina värmeljushållare överallt. När jag blivit klart med det så ska jag ställa in en stor platt-TV helst en LED men det får vi se, måste ju ha pengar till det också. Kopplat till min TV ska det finnas ett playstation slim edition samt ett nintendo wii. Nu kommer det bästa, jag ska ha en toalettsits med värme i, så man slipper att frysa när man sätter sig på toalettsitsen en kall vintermorgon. Som detaljer ska jag ha en röd och en svart stor rund matta. Färgerna på väggarna ska vara ganska mörka, ungefär som på mitt rum men kanske lite ljusare i all-rummet och ungefär lika mörkt i sovrummet.

När jag bott i den fina lägenheten ett tag så ska jag flytta till ett hus, som ligger nära vattnet. Det ska vara stora höga fönster riktade mot havet där jag på insidan ska ha ett stort Ekbord med sex stolar runt. Vid det bordet ska vi ha både kräftskivor, morgonstunder och julluncher. Detta huset ska vara ganska ljust men gärna med mörkt träslag på kök och dörrar. Det ska vara tre sovrum, en matsal, ett stort kök, två toaletter som är kaklade för övrigt gärna i beige eller grått. Sedan ska det finnas ett mysigt TV-rum med vedkamin i. På etagevåningen ska det finnas en vit stor orgel som min dåvarande man ska spela på ibland. Tillexempel när jag är ledsen eller bara vill dansa en stund. Kylskåpet i köket ska alltid vara välfyllt och i dörren ska det finnas en juice och en ismaskin.

Tänk vad lätt det är att skena iväg med tankarna ibland, jag kanske borde börja med att skaffa ett jobb. Det är ju hopplöst. Sedan det här med man, det verkar inte vara något för mig... Jag kanske måste ändra min drömplan.

En dröm vet jag kommer gå i uppfyllelse snart, det är att jag ska få eller köpa en Thomas Sabo ring. Det är ungefär en lika stor dröm att få bära den som för många att skaffa sig ett nytt bubbelbadkar i Toarummet. Sen har jag en minidröm till också, att skaffa en hund. En perro <3.


Nu vet jag att vissa kommer tänka "men åh det är ju den som Kenza precis har köpt". Visst det är sant, men jag har kollat på den jättelänge. hihi

Detta är min drömhund, jag kommer älska henne (jag vill ha en tik) över allt annat om jag får en sån. Då behöver jag ingen man.

3 kommentarer:

Linnéa sa...

haha, du e för söt du!

danielsson sa...

Tala för dig själv sötaste!
Föresten, kommer du hjälpa mig att passa min kund om jag köper en sån? :D

Linnéa sa...

OJA; jag älskar george-terrier. den enda terriern som jag tycker om :D