tisdag 24 november 2009

blablablabla

Jag kan inte sluta le, mina smilband rycker och mina smilgrop tvingar mig till att arbeta med dem. (kan man säga så?).
Sitter iklädd min gråa tröja som är en stor favorit, och så har jag mina ko-tights på mig hahahah seriöst, jag har nog aldrig sätt några fulare brallor. Tack Linda för att du gav dom till mig, för nu kan jag vinna en "världens fulaste byxor" tävling.

Sitter och lyssnar på musik, MTV spelar bra musik tycker jag. Jag kommer alltid förknippa MTV med sena nätter och tidiga mornar. För i lördags så satt vi och kollade på MTV fram till 6,30. Jag vägrade lyfta på arslet och åka hem, trotts att Sandra nästan hade somnat och alla andra verkligen hade somnat. Jag kände mig helt enkelt inslukad i stundens hetta.

Jag sitter och har jättetråkigt nu, och kom att tänka på alla konstiga smeknamn som finns. Makkan, körven, bigfot, ägget, lander osv. Det är ju jättekonstiga namn egentligen. Men det kanske är så folk vill kallas? Eller vart kommer egentligen ett smeknamn ifrån? knasigt.

Egentligen borde jag gå ut på en fet promenad, men jag orkar verkligen inte. Dels för att jag inte kan gå ut i mina ko-tights och dels för att jag vet att de kommer vara för blött där jag vill gå. Kanske kan ta en "stor-vägs promenad" men nej det känns för seriöst. Typiskt mig, !

FÖRESTEN, har glömt berätta......Jag drömde om Thailand inatt, det var underbart. Fan jag skrämmer mig själv, varför tänker jag på Thailand så mycket? Är det för att jag googlar så ofta efter fina bilder? Eller är det för att jag älskar att ligga och glassa i hängmatta? Jag undrar verkligen om det är så underbart som det ser ut att vara. Min syster säger att det är bättre än man kan föreställa sig, men jag är tveksam. Shit, måste rensa hjärnan. Snart börjar jag väl tänka på Thailändska.

2 kommentarer:

Linnéa sa...

Söööötnos!

one day you will. sa...

Thailand ar superschteeek men jag borjar faan trottna nu assa. Jag vill hem till snoslask, vinterdeppression, trostatande, sjalvomkan o nariga lappar!