måndag 30 november 2009

: )

Äntligen hemma, skönt!
Började min dag med mys i sängen, sedan kom Linnéa hit och höll mig sällskap i någon/några timmar. Alltid kul att träffa dig skruttan <3. Sedan klockan 15 blev det till att sätta sig i bilen och köra till Strömstad där några timmars inventering väntade. Men nu är jag hemma och det känns jättebra. Nu har jag inga fler dagar uppskrivna på konsum så vi år se vad det blir av allting nu. Ska försöka få ett sommarjobb här hemmavid istället, så jobbigt att pendla enda dit tycker jag.

I morse blev jag överraskad, trotts att jag är dryga 19 år så får jag fortfarande paket i strumpan hihihi, idag låg ett lite försenat adventspaket och glänste. I det var det ett jättegulligt Betty boop nattlinne. Undra egentligen när mamma och pappa ska sluta behandla mig som ett barn, aldrig hoppas jag. (lite i alla fall)



Ska försöka bli duktig igen, ut och gå på morgonen och lägga mig i tid på kvällarna. Som det ser ut nu så står jag upp alldeles för sent och lägger mig då såklart alldeles försent också. När jag inte gör något på dagarna så ligger jag i sängen/soffan och bara päser hela dagen. Jag måste skaffa mig en hobby - typ playstation eller så. I och för sig så kommer jag ju inte komma ifrån det där soffliggandet då men det kanske inte gör något.

Imorgon ska jag och Sandra åka till Nordby och handla julklappar och andra bra saker. Efter det ska vi käka mat och gå på filmen New moon på Park. Kommer bli en riktigt mysig dag hoppas jag <3.

Nu måste jag sova så att jag kommer upp i tid imorgon, för jag måste hinna äta lunch innan jag åker haha. Bra sara, bra!

Sov gott sötnosar,

Inga kommentarer: