söndag 27 februari 2011

Lördagen

Igår åkte jag till Alexander för att kolla på TV och bara chilla. Vi kollade på hockeymatchen som var gick och fan vad jag skrattade åt honom. Vadå vara inne i skiten, rätt nice å se hahaha. Sedan kollade vi runt på olika möjligheter i USA och kollade även upp boende. Det är så roligt att drömma sig bort och bara tänka ut olika lösningar.
Efter att jag varit hos honom så åkte vi till Kämpersvik och sedan hämtade jag upp Linn i Grebbestad och åkte till Johanna <3 style="font-style: italic;">Sedan fick jag ett efterlängtat sms och då fick jag ett lyckorus. På vägen till Rabbalshede sedan åkte jag för att hämta upp Andreas och Tommy, då dom skulle hem från en fest dom hade varit på. När vi väl kom fram till Rabbalshede så åkte jag upp til parken och mötte upp ett gäng. Vi drog på efterfest nummer ett först och sedan på efterfest nummer två. Halva gänget var däckade och resten var party. Vid 5 kom vi äntligen innanför dörren, då kröp jag ner i den sköna famnen och somnade. Dock kunde jag bara sova två timmar, sedan låg jag vaken och kollade in i väggen.

Det var minst sagt en händelserik kväll, men också så himla bra. Jag börjar tycka det är skönt att vara nykter på helgen nu, möjligheterna blir så många.

Idag skulle jag åkt och träffat min efterlängtade Emma. Men som vanligt kommer det något emellan, idag var det min bil som som skulle på lagning. Backspegeln har fått sig en smäll, men jag hoppas hinna åka dit i eftermiddag :) . Annars blir det lugnt, bara slappa och förbereda mig inför en vecka full av jobb igen. Dock inte på fredagen.

Nu har jag babblat på så att jag har ont i fingrarna, skrivdamp moahaha.

Puss och Kram

Inga kommentarer: