torsdag 10 februari 2011



God Morgon bloggen.
Sitter i soffan och myser, det är bara tre saker som saknas
1) Någon att mysa med.
2) Något gott att dricka.
3) Att jag mådde helt bra

Men nu är det som de är och jag känner en klar förbättring vilket glädjer mig. Igår ringde min frisör och fick mig på galet bra humör. Hon meddelade att jag hade löshår att hämta hos henne. Tänk vad underbart det ska bli att kunna ha ett svall, eller en lång fläta. Jag vet att det är onödigt att ha löshår, men detta är så praktiskt för man kan ta av det när man vill. Det är lite som när man var liten och hade små klips med hår i olika färger. Jag hade en klarblå slinga, den tyckte jag var cool då. Just cool!

När jag ändå är hos henne så ska jag köpa på mig:
Silkesdroppar, schampoo, balsam. Så detta kalaset kommer nog kosta närmare 3000, tänk egentligen vad sjukt. Det är ju en hel hyra för en lägenhet (typ i Uddevalla), skatten på en bil för ett år, mat för en hel månad, 4 klänningar, två par byxor... Men jag väljer att lägga pengarna på håret haha. Jag kan faktiskt skydda och försvara mig med att jag aldrig har vart intresserad av hår tidigare :) Så nu tar jag igen det, på riktigt!

Nu ska jag koppla in headsetet och ringa upp Johanna, men den lilla busen svarar inte. Hon kanske jobbar, folk gör ju faktiskt de...även när jag är sjuk höhö!

Sköt om er, kram

Inga kommentarer: