söndag 13 februari 2011

Igår när jag satt hemma och hade det allmänt tråkigt emellan åt så fick jag ett sid-tips från en vän. Hon sa att det var roligt, självklart var jag kritisk mot detta. Men det var fan kul, och jag känner mig dum i huvudet som väntar på mejl från en okänd person. Sidan går ut på att man antingen letar date, vänskap eller seriöst förhållande. Jag tog vänskap, eftersom det är de jag anser mig kunna sträcka till. Klandrar absolut inte dem som träffats på intetrnet, men jag själv är för feg för att ta de steget. Från att skriva till att träffas.
Jag har en nätkompis sen tidigare, Joakim heter han. Vi skriver till och från riktigt mycket och vi vet mycket om varandra. Nu har vi haft ett uppehåll igen, men jag ska nog ta upp kontakten igen, för han är kul - riktigt kul. Nu efter ungefär tre år så kan jag tänka mig att hälsa på honom, men det skulle ändå vara sjukt läskigt. Vad säger man när man möts, vad ska man prata om, hur ska man se ut och vad ska man förvänta sig utav en sån träff? Spännande hihi

Kollade förut när Anja Person körde ett lopp i backen, dock fick hon ingen medalj. Men stolt svensk var jag ändå, hon skötte sig bra idag men bättre igår.


Nu ringer det här,bäst att svara. Puss

Inga kommentarer: