söndag 13 februari 2011

God Morgon solstrålar!
Imorse vaknade jag av mig själv, vilket jag ser som vardagslyx. Att man får sova till man vaknar och man har inga krav på sig alls. Idag är en oplanerad dag, ska bara ta hand om mamma och pappa (vi behöver detta nu). Så för att tillsammans göra något vi tycker om så ska jag och mamma ut och gå på skidor. Pappa stannar nog inne och pratar i telefon skulle jag tro hihi.
Vi ska ut och gå på skidor som sagt, det är helt perfekt väder här idag. Solen skiner, ingen vind och snön ligger pärlblankt på backen. Snö ger mig energi, så som andra får energi av grönt gräs haha. Jag gillar alla årstider tror ja, eller kanske inte höst förresten.

Men nu står hon och stampar här, får skynda på lite. Underställ på, T-shirt över, Peak-skidjacka, thermobyxor och kängor. Sedan är jag färdig, go go go!

Ha en fin söndag!

Inga kommentarer: