tisdag 8 februari 2011

Just nu sitter jag ihopkurad i soffan, iklädd nattlinne och pappas stora flece. Ibland fryser jag så att jag tror att tänderna ska hoppa ut, och ibland svettas jag så att jag skulle kunna samla upp svetten i en kopp och sedan hälla ut det. Det är jobbigt att vara sjuk. Jag känner mig så himla ofräsch, det spelar ingen roll om jag lägger en ansiktsmask, smörjer fötterna och har hårinpackning. Jag känner mig likt förbannat helt obotligt äcklig. Eftersom jag inte kan känna någon lukt så kan jag inte heller njuta av doften av parfym.

Idag började Alpin VM, det ska jag kolla på lite sedan. Måste bara hitta nyhetskanalen först. Det är nog dagens utmaning hahaha.

Inatt låg jag och pratade i telefon med en fin vän. Vi kom inte fram till något bra alls egentligen, men jag märkte hur mycket jag engagerar mig så fort det har dykt upp ett problem. Jag drivs av att hjälpa andra och i detta fallet lägger jag extra mycket energi. Jag hade en mall framför mig, allting kändes bara sjukt. haha men något kanske det gav, hope hope hope!

Dags att sova några timmar, har varit vaken i 1.5 nu och det räcker :) ..
Måste även ringa jobbet snart och säga att jag inte kommer imorgon. Vill dock spara på min röst så ja väntar lite.

PS: Vem var det som tutade i morse? Du väckte mig i alla fall hihi. DS

Puss å kram

Inga kommentarer: