fredag 11 februari 2011

10 saker jag är bra på:
  1. Berömma mina fina vänner
  2. Uppskatta det fina i vardagen
  3. Se det positiva i "allt"
  4. Glömma bort att jag egentligen inte orkar
  5. Inte vara ledsen över saker för länge (med ett undantag)
  6. Att ta in nya bekantskaper i mitt liv
  7. Skriva texter om något som tilltalar mig
  8. Vara öppen över saker som berör, in på djupet
  9. Att skratta
  10. Att kunna roa mig med de lilla
10 saker jag måste bli bättre på:
  1. Bara sitta hemma och ta det lugnt utan att jag känner mig som en tråkig kompis
  2. Inse att jag är vuxen och måste ta mer ansvar
  3. Att inte glömma bort min sjukdom hela tiden, det straffar sig alltid i slutänden ändå
  4. Inte skjuta upp saker
  5. Sluta vara rädd för att misslyckas
  6. Låta mina drömmar bli till verklighet, eftersom potentialen finns
  7. Inte vara rädd för att bli lämnad
  8. Skaffa mig en sund syn på mat (hahaha)
  9. Uppskatta min familj
  10. Våga publicera mina texter

Inga kommentarer: