torsdag 25 februari 2010

Vi skrattar inte idag

Det är synd om mig idag, förlåt om detta kommer bli ett klago-inlägg men idag är en riktigt dålig dag.
Vaknade upp, kallsvettig och med ett huvud som dunkade. Min röst var hes och min hosta hade blviti värre. Näsan rann och sedan täpptes den igen. Med huvudet på skaft och ett leende på läpparna fick jag traska ner till jobbet. Satt där i 9.5 timmar och försökte göra mitt bästa. Med bara några nysattaker och snytpauser klarade jag mig bra. Nu är det värre, försöker knapra så mycket tabletter jag kan.. men med grus i ögonen ger jag snart upp tror jag. Fan, kan inte vara sjuk imorgon..alla andra är ju också sjuka. Vi är redan så få.. åååh! helvete.

Jag ska nog göra som jag läste i en studie att man ska göra, Pussas för att få bra emunförsvar. Klart som fan att det är den bästa medicinen, ska nog sätta in en Puss annons i Björklövet och kanske Bohusläningen. Hoppas någon nappar.. Men chansen är liten.

Förlåt

Inga kommentarer: