tisdag 23 februari 2010

:)

Äntligen har jag fått en rutin, efter bara fyra dagars jobb och ledig helg så är jag inne i det. Jag älskar den här känslan, känslan av att behövas.
Resten av veckan består också utav jobb, Måndag (igår), Idag, Torsdag, Fredag och Lördag blir det på Konsum och på Onsdag blir det hos mamma. TJOHO!!!

Idag skiner solen, vilket också känns riktigt bra. Vaknade av att dels en annans veckaklocka ringde, och dels för att solen sken in genom fönsterrutan. Det är så skönt när man vaknar och kinden är varm. Synd bara att man inte får färg av det hahaha!

Nu ska jag snart göra lite mat, så att jag kommer i form inför jobbet. 15-20,15 är tiden idag, kort men bra. Oj, jag känner riktigt hur positiv jag är hahaha, nästan lite töntigt.

Saknar mina dockor som är i Indien, tacka vet jag Sms och mejl kontakt. Det är först nu jag förstår nyttan med en mejladress.

Sköt om er, Kramis

Inga kommentarer: