måndag 15 februari 2010

:)

Igår hade jag en så himla mysig dag.
Jag och Jennifer gjorde såna saker som man gjorde när man träffades förr. Ni vet såna aktiviteter som man skrattar av. Åker pulka okontrollerat ner för en backe där det kan komma bilar när som helst, man går ut i snön som är lika hög som sig själv (näst intill), man slickar på istappar så att man blir helt blöt på hakan och man äter snö tills man fått ont i magen. Man jagar varandra och försöker få ner den andra i diket och man jagar varandra tills den andra ger upp. Efter att vi varit ute någon timma gick vi in och spelade spel. Först spelade vi ett kunskapsspel som gick åt faan haha, det var inget för oss. Sedan gick vi över till Monopol. vem som vann behöver vi inte nämna här ;) ...

På kvällen myste jag med mamma och pappa i soffan, kollade på några olika filmer, drack sprite och käkade godis. Ibland önska jag att det var kärlekens dag lite oftare.

2 kommentarer:

one day you will. sa...

jag tycker det är bra uppdatering på denna bloggen nu :)

danielsson sa...

Vad bra =)