onsdag 24 februari 2010

Åker iväg till Strömstad...

Nu åker jag iväg till Strömstad och där kommer jag att stanna fram till lördag eftermiddag/kväll. Inatt och imorgon natt så ska jag sova hos min syster och hennes festman (haha moget ord) och på fredag natt sover jag hos min favorit jobbkamrat Jenny :) . Mysiga dagar framöver. Kul att bryta vardagen, med att inte sova hemma... och jävligt skönt att slippa köra 10 mil om dagen också haha.

Snön ligger kvar och alla små rara tanter som jag pratat med är oroliga över hur det ska bli när snön ska bort. En sa även att snön ska försvinna inom tre veckor, hu...våren närmar sig.

Ikväll tror jag att Indien-Linnéa ska ringa, HOPPAS!!! Fan, känns knas att ha de tre musketörerna så långt bort. så ni får gärna komma hem nu, eller så boka en resa ner för mig hihi.

Undra vad som händer nästa vecka, hoppas på att få träffa mina små raringar. Denna veckan blev det ju inget av nått, så det får vi ta igen nästa vecka. Hoppas på många mysiga fikastunder och snick-snack in på småtimmarna.

Ta hand om er, Kram

Inga kommentarer: